Author Topic: What things do you not like that everyone else seem to love?  (Read 45781 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Online spooky sakura ❀

  • spooky nerd
  • Board Moderator
  • *
  • Posts: 1994
  • Candy: 136
  • avatar(c): baronessa on fA
    • DeviantArt - heartsickdreams
    • FurAffinity - inkedspace
    • Twitter - heartsickdreams
  • Fursona Species: sloth
Re: What things do you not like that everyone else seem to love?
« Reply #460 on: August 13, 2018, 03:26:06 am »
Tbh, Steven Universe, Miraculous ladybug & Aggretsuko  dont kill me pls im nothing but a smol sloth
  • Flag - usa
  • Award - Easter Egg Hunt silver
  • Award - Halloween Hunt participant
  • Pride Flag - bisexual
  • Pride Flag - asexual
  • Pronouns: they/them/their
  • Award - Graphic Artist

Offline Dot ❀

  • Blue Level
  • *
  • Posts: 1031
  • Candy: 137
    • Personal Tumblr
  • Fursona Species: Ladybug
Re: What things do you not like that everyone else seem to love?
« Reply #461 on: August 13, 2018, 11:25:39 am »
Tbh, Steven Universe, Miraculous ladybug & Aggretsuko  dont kill me pls im nothing but a smol sloth

*inhales* that's okay ;;;;;;;;;

it really is, everyone is entitled to their own opinion but aggg those are all the things I love lmao
  • Flag - usa
  • Pride Flag - heteroflexible
  • Pronouns: She/Her/Hers

Offline I'm outta here

  • Green Level
  • *
  • Posts: 735
  • Candy: 115
  • Alva
  • Fursona Species: Coyote
Re: What things do you not like that everyone else seem to love?
« Reply #462 on: August 13, 2018, 11:35:47 am »
Tbh, Steven Universe, Miraculous ladybug & Aggretsuko  dont kill me pls im nothing but a smol sloth

I've never cared to watch steven universe either, it seems annoying really. Then again, I don't really care for any kids shows nowadays to begin with
  • Flag - usa
  • Pronouns: He/Him/His
I might be back someday I dunno

Offline Morgue

  • Icon by Shope!
  • Moderator
  • *
  • Posts: 1538
  • Candy: 216
  • Oof!
    • FurAffinity - DonnytheFloof
    • Twitter - Donny the Fox
    • Furryteens
  • Fursona Species: Zombie Raccoon
Re: What things do you not like that everyone else seem to love?
« Reply #463 on: August 13, 2018, 10:58:34 pm »
Tbh, Steven Universe, Miraculous ladybug & Aggretsuko  dont kill me pls im nothing but a smol sloth
It's okay, you're forgiven  :sad-fox:
  • Flag - usa
  • Pride Flag - bisexual
  • Pronouns: He/Him/His
Chaotic good - Science geek - Reader/Writer .http://www.thiscrush.com/~axlequartz

Offline Adams

  • Red Level
  • *
  • Posts: 26
  • Candy: 2
  • Fursona Species: Cat
Re: What things do you not like that everyone else seem to love?
« Reply #464 on: September 07, 2018, 11:25:12 am »
Football is really popular where I come from. I just can't seem to find the enjoyment in it. I see it as a bunch of middle aged men kicking a ball around a patch of grass... and fall to the ground and cry at the slightest touch. :lol:
  • Flag - england
  • Pride Flag - bisexual
  • Pronouns: He/Him/His

Offline Axel040403

  • Red Level
  • *
  • Posts: 18
  • Candy: 2
  • Fursona Species: Wolf
Re: What things do you not like that everyone else seem to love?
« Reply #465 on: September 08, 2018, 03:31:35 am »
Fortnight (shudder) and football, none of them are that enjoyable for me
  • Pronouns: He, him, his

Offline Toastie ❤

  • I dont bite ^^
  • Moderator
  • *
  • Posts: 968
  • Candy: 74
  • Much....
    • DeviantArt - Toastiefur
    • Twitter - ToastieFur
  • Fursona Species: Miniature Cow
Re: What things do you not like that everyone else seem to love?
« Reply #466 on: September 14, 2018, 04:30:39 am »
The pokemon anime.

I'm sorry.
  • Flag - australia
  • Pride Flag - nonbinary
  • Pride Flag - bisexual
  • Pronouns: They/Them
   
Be Who You Wanna Be
Icon by Spyroan and Sig by Saeyoung7O7

Offline jello_magmortar

  • icon by nova.
  • Blue Level
  • *
  • Posts: 1351
  • Candy: 121
  • drinking tea in a tree somewhere.
    • DeviantArt - jellomagmortar
    • FurAffinity - milkywaywishes~
    • Twitter - @wishesmilkyway
  • Fursona Species: bat/dragon mix
Re: What things do you not like that everyone else seem to love?
« Reply #467 on: September 14, 2018, 06:50:07 am »
The pokemon anime.

I'm sorry.
i liked most of it. the gen 5 anime was not the best... and the alola league i have not been keeping up with.
  • Flag - usa
  • Pride Flag - panromantic
  • Pronouns: he/him
  • Award - Graphic Artist

|*✭˚・゚✧*・゚* thiscrush ✭˚・゚✧*・゚*|
pm for discord and 3ds friend code

Offline PastelDoe

  • If you find yourself in a lion's den
  • Purple Level
  • *
  • Posts: 4186
  • Candy: 308
  • I'll jump right in and pull my pin
    • Twitter - PastelDoe
Re: What things do you not like that everyone else seem to love?
« Reply #468 on: September 14, 2018, 07:38:07 pm »
The Nintendo Smash fighting games.
  • Flag - england
  • Site Donor
  • Pride Flag - transgender
  • Pronouns: She/Her/Hers
:shrimp: ~ I'm happy just being a prawn ~ :shrimp:
Twitter | Steam