Author Topic: Bands your'e obsessing over at the moment?  (Read 3658 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline weblacie

  • Purple Level
  • *
  • Posts: 3490
  • Candies: 186
Bands your'e obsessing over at the moment?
« on: September 20, 2013, 11:52:10 pm »
And I'm talking about like a short term thing. Like you know how some days you really love one band, and then the next you love another?

Currently I'm loving the crap out of Oingo Boingo (thanks, Barkin'. xD).

ALSO I JUST NOTICED A TYPO IN THE TITLE DON'T KILL ME ; _ ;
« Last Edit: September 21, 2013, 12:00:32 am by weblacie »
I've left (again), probably for good but idk. If you wanna talk to me outside the forum, feel free to email me. Just tell me who you are in the email pls

Offline Cye

  • Things get better.
  • Purple Level
  • *
  • Posts: 2174
  • Candies: 76
  • oh come on now, we dont bite... that hard
  • Fursona Species: dog thing
Re: Bands your'e obsessing over at the moment?
« Reply #1 on: September 20, 2013, 11:57:52 pm »
your welcome. i like the song weird science (mostly for the movie that goes with it);p right now, i saw a member post about a dirty song by this artist named S3RL and i am listening to that music for a while :3
  • Pronouns: He/Him/His
Add me on skype! kyle.muns

Offline weblacie

  • Purple Level
  • *
  • Posts: 3490
  • Candies: 186
Re: Bands your'e obsessing over at the moment?
« Reply #2 on: September 21, 2013, 12:01:42 am »
I'm listening to the album "Only a Lad" right now. I love it. :D
I've left (again), probably for good but idk. If you wanna talk to me outside the forum, feel free to email me. Just tell me who you are in the email pls

Offline Cye

  • Things get better.
  • Purple Level
  • *
  • Posts: 2174
  • Candies: 76
  • oh come on now, we dont bite... that hard
  • Fursona Species: dog thing
Re: Bands your'e obsessing over at the moment?
« Reply #3 on: September 21, 2013, 12:03:10 am »
http://www.youtube.com/watch?v=ZhJBNjbk0ds&list=PL5F32F66A6233E91B omfg there is another really pervy song by this guy XD lmfao
  • Pronouns: He/Him/His
Add me on skype! kyle.muns

Offline weblacie

  • Purple Level
  • *
  • Posts: 3490
  • Candies: 186
Re: Bands your'e obsessing over at the moment?
« Reply #4 on: September 21, 2013, 12:04:46 am »
http://www.youtube.com/watch?v=ZhJBNjbk0ds&list=PL5F32F66A6233E91B omfg there is another really pervy song by this guy XD lmfao

I'm not a huge, huge fan of trance (I only like a few artists) but that song made me lol. xD
I've left (again), probably for good but idk. If you wanna talk to me outside the forum, feel free to email me. Just tell me who you are in the email pls

Offline Cye

  • Things get better.
  • Purple Level
  • *
  • Posts: 2174
  • Candies: 76
  • oh come on now, we dont bite... that hard
  • Fursona Species: dog thing
Re: Bands your'e obsessing over at the moment?
« Reply #5 on: September 21, 2013, 12:08:20 am »
http://www.youtube.com/watch?v=ZhJBNjbk0ds&list=PL5F32F66A6233E91B omfg there is another really pervy song by this guy XD lmfao

I'm not a huge, huge fan of trance (I only like a few artists) but that song made me lol. xD
have you heard mtc by this guy? look up mtc.
  • Pronouns: He/Him/His
Add me on skype! kyle.muns

Offline weblacie

  • Purple Level
  • *
  • Posts: 3490
  • Candies: 186
Re: Bands your'e obsessing over at the moment?
« Reply #6 on: September 21, 2013, 12:10:13 am »
http://www.youtube.com/watch?v=ZhJBNjbk0ds&list=PL5F32F66A6233E91B omfg there is another really pervy song by this guy XD lmfao

I'm not a huge, huge fan of trance (I only like a few artists) but that song made me lol. xD
have you heard mtc by this guy? look up mtc.

w-w-what. xD

as soon as it said hentai I died laughing.
I've left (again), probably for good but idk. If you wanna talk to me outside the forum, feel free to email me. Just tell me who you are in the email pls

Offline Cye

  • Things get better.
  • Purple Level
  • *
  • Posts: 2174
  • Candies: 76
  • oh come on now, we dont bite... that hard
  • Fursona Species: dog thing
Re: Bands your'e obsessing over at the moment?
« Reply #7 on: September 21, 2013, 12:16:21 am »
http://www.youtube.com/watch?v=ZhJBNjbk0ds&list=PL5F32F66A6233E91B omfg there is another really pervy song by this guy XD lmfao

I'm not a huge, huge fan of trance (I only like a few artists) but that song made me lol. xD
have you heard mtc by this guy? look up mtc.

w-w-what. xD

as soon as it said hentai I died laughing.
i really like the song rave girl he did
  • Pronouns: He/Him/His
Add me on skype! kyle.muns

Offline weblacie

  • Purple Level
  • *
  • Posts: 3490
  • Candies: 186
Re: Bands your'e obsessing over at the moment?
« Reply #8 on: September 21, 2013, 12:17:31 am »
http://www.youtube.com/watch?v=ZhJBNjbk0ds&list=PL5F32F66A6233E91B omfg there is another really pervy song by this guy XD lmfao

I'm not a huge, huge fan of trance (I only like a few artists) but that song made me lol. xD
have you heard mtc by this guy? look up mtc.

w-w-what. xD

as soon as it said hentai I died laughing.
i really like the song rave girl he did

Does it have sexual/lolwut lyrics? xD
I've left (again), probably for good but idk. If you wanna talk to me outside the forum, feel free to email me. Just tell me who you are in the email pls

Offline Cye

  • Things get better.
  • Purple Level
  • *
  • Posts: 2174
  • Candies: 76
  • oh come on now, we dont bite... that hard
  • Fursona Species: dog thing
Re: Bands your'e obsessing over at the moment?
« Reply #9 on: September 21, 2013, 12:21:39 am »
http://www.youtube.com/watch?v=ZhJBNjbk0ds&list=PL5F32F66A6233E91B omfg there is another really pervy song by this guy XD lmfao

I'm not a huge, huge fan of trance (I only like a few artists) but that song made me lol. xD
have you heard mtc by this guy? look up mtc.

w-w-what. xD

as soon as it said hentai I died laughing.
i really like the song rave girl he did

Does it have sexual/lolwut lyrics? xD
no i just like it :3
  • Pronouns: He/Him/His
Add me on skype! kyle.muns

Offline weblacie

  • Purple Level
  • *
  • Posts: 3490
  • Candies: 186
Re: Bands your'e obsessing over at the moment?
« Reply #10 on: September 21, 2013, 12:26:50 am »
http://www.youtube.com/watch?v=ZhJBNjbk0ds&list=PL5F32F66A6233E91B omfg there is another really pervy song by this guy XD lmfao

I'm not a huge, huge fan of trance (I only like a few artists) but that song made me lol. xD
have you heard mtc by this guy? look up mtc.

w-w-what. xD

as soon as it said hentai I died laughing.
i really like the song rave girl he did

Does it have sexual/lolwut lyrics? xD
no i just like it :3

I'll check it out~

EDIT: Rip-off of DoTA/All I Ever Wanted by Basshunter...? xD
« Last Edit: September 21, 2013, 12:29:19 am by weblacie »
I've left (again), probably for good but idk. If you wanna talk to me outside the forum, feel free to email me. Just tell me who you are in the email pls

Offline Gaz

  • The Mobile
  • Moderator
  • *
  • Posts: 3057
  • Candies: 287
  • FT's Unofficial Disc Jockey
    • Twitter - @GlitterLiquor
    • Song I listen to far too much
Re: Bands your'e obsessing over at the moment?
« Reply #11 on: September 27, 2013, 02:13:04 pm »
Tool!
http://www.youtube.com/watch?v=uytWxYKSupI

I really like the stuffy nose sounding, fast paced, heavy guitar, music that they have~
  • Pride Flag - pansexual
Feel free to contact me with questions, concerns,
or if you just want to talk.

Offline Cye

  • Things get better.
  • Purple Level
  • *
  • Posts: 2174
  • Candies: 76
  • oh come on now, we dont bite... that hard
  • Fursona Species: dog thing
Re: Bands your'e obsessing over at the moment?
« Reply #12 on: September 27, 2013, 06:08:07 pm »
http://www.youtube.com/watch?v=ZhJBNjbk0ds&list=PL5F32F66A6233E91B omfg there is another really pervy song by this guy XD lmfao

I'm not a huge, huge fan of trance (I only like a few artists) but that song made me lol. xD
have you heard mtc by this guy? look up mtc.

w-w-what. xD

as soon as it said hentai I died laughing.
i really like the song rave girl he did

Does it have sexual/lolwut lyrics? xD
no i just like it :3

I'll check it out~

EDIT: Rip-off of DoTA/All I Ever Wanted by Basshunter...? xD
idk
  • Pronouns: He/Him/His
Add me on skype! kyle.muns

Offline NightF0x

  • Purple Level
  • *
  • Posts: 2983
  • Candies: 178
Re: Bands your'e obsessing over at the moment?
« Reply #13 on: October 22, 2013, 12:31:24 am »
Good ol' Hüsker Dü.
http://www.youtube.com/watch?v=Xs5mUZfchNg
http://www.youtube.com/watch?v=nXek0z50hUs
2 really fantastic albums to get you into them. They're kind of the bridge between Hardcore Punk and Alternative rock. Without them you wouldn't have The Pixies' sound which in turn means you wouldn't have had Nirvana's "Sound of Seattle". They're just a fantastic trio from Minnesota. Definitely one of the most influential groups to come out of the Midwestern US. (imo they're just as influential as Iggy Pop/The Stooges). If you love alternative/punk, then you'll definitely like Hüsker Dü.
  • Award - Beta Tester

Offline Drakefoxaroo

  • Desert Dweller
  • Purple Level
  • *
  • Posts: 2508
  • Candies: 143
  • The Roo abides
    • FurAffinity - drakethefox
  • Fursona Species: Foxaroo
Re: Bands your'e obsessing over at the moment?
« Reply #14 on: October 22, 2013, 02:17:09 am »
Infected Mushroom!
forever will I ride on the wave of the mushroom!
  • Pronouns: him
We breathe in the heat of the eternal flame, the warmth of desert sands.
We submerge into the waters of the Mystery, giving thanks for the cleansing rains.
We are enveloped in the radiance of the cosmos.
And we are the center, the bridge between realms.

Offline MessedThoughts

  • If you think this title has been changing, you're going crazy
  • Purple Level
  • *
  • Posts: 3356
  • Candies: 273
  • Fursona Species: Wolf
Re: Bands your'e obsessing over at the moment?
« Reply #15 on: October 22, 2013, 06:40:47 am »
http://www.youtube.com/watch?v=ZhJBNjbk0ds&list=PL5F32F66A6233E91B omfg there is another really pervy song by this guy XD lmfao

I'm not a huge, huge fan of trance (I only like a few artists) but that song made me lol. xD
have you heard mtc by this guy? look up mtc.

w-w-what. xD

as soon as it said hentai I died laughing.
i really like the song rave girl he did

Does it have sexual/lolwut lyrics? xD
no i just like it :3

I'll check it out~

EDIT: Rip-off of DoTA/All I Ever Wanted by Basshunter...? xD
idk

feel the urge to comment cause i actually looked this up when i listened to this. All three of those songs are actually remixes of Daddy DJ. According to wikipedia, All i ever wanted came two years after pretty rave girl and DotA

anyways, im actually looking into a few bands i used to like but stopped listening to.
Icon done by @NikiSerenko (twitter) // Nicnak044 (FA)

Offline Gaz

  • The Mobile
  • Moderator
  • *
  • Posts: 3057
  • Candies: 287
  • FT's Unofficial Disc Jockey
    • Twitter - @GlitterLiquor
    • Song I listen to far too much
Re: Bands your'e obsessing over at the moment?
« Reply #16 on: October 22, 2013, 06:46:59 am »
Red and Drowning Pool, two amazing bands.
  • Pride Flag - pansexual
Feel free to contact me with questions, concerns,
or if you just want to talk.

Offline DextheHyena

  • Hyena needs coffee!
  • Red Level
  • *
  • Posts: 66
  • Candies: 9
  • Dream Theater's furriest fanboy
    • DeviantArt - Fauxyfire
    • FurAffinity - Twokindsofawesome
  • Fursona Species: Striped hyena. ALTs: Otter and hybrid
Re: Bands your'e obsessing over at the moment?
« Reply #17 on: October 22, 2013, 06:55:46 am »
Well, I have and always will be Dream Theater's fluffiest fanboy, but lately other than DT I've been on a major Between The Buried and Me kick.

If stranded in the forest, John Petrucci can light a fire by playing a tremolo-picked solo of 64th notes until his pick catches fire.

Offline weblacie

  • Purple Level
  • *
  • Posts: 3490
  • Candies: 186
Re: Bands your'e obsessing over at the moment?
« Reply #18 on: October 22, 2013, 06:46:34 pm »
Currently I'm batsh!t for Megadeth~
I've left (again), probably for good but idk. If you wanna talk to me outside the forum, feel free to email me. Just tell me who you are in the email pls

Offline Cye

  • Things get better.
  • Purple Level
  • *
  • Posts: 2174
  • Candies: 76
  • oh come on now, we dont bite... that hard
  • Fursona Species: dog thing
Re: Bands your'e obsessing over at the moment?
« Reply #19 on: October 22, 2013, 07:20:38 pm »
Pink Floyd. Such the mello
  • Pronouns: He/Him/His
Add me on skype! kyle.muns