Author Topic: ⭐Red Velvet's Super-Cool Art Extravaganza⭐  (Read 7820 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Online Chai

  • Sparkle Kitty
  • Board Moderator
  • *
  • Posts: 2307
  • Candies: 261
  • Happy Fall Y'all!
    • FurAffinity - SenseiMac
    • Twitter - redvelvetdrago
    • Personal Tumblr
  • Fursona Species: Panther
Re: ⭐Red Velvet's Super-Cool Art Extravaganza⭐
« Reply #20 on: January 12, 2017, 05:26:05 pm »
Your anthros look pretty good, RV! I like how you always go for digitigrade feet too ^^

Looking forward to more art of Chai too c:

Digitigrade is superior >:3

Thanks tho! ♥
  • Flag - usa
  • Pride Flag - demisexual
  • Pride Flag - bisexual
  • Pronouns: She/Her/Hers
  • Award - Graphic Artist

Trello | Portfolio | FurAffinity | Buy Me a Coffee? | ToyHouse | Dragons | Keep
Wanna tell me something?
- ♥ Hopelessly in love with Proto ♥ -
:aesthetic:
If you'd like to commission me, please click my Trello link!

Online Amelia

  • Candy Witch
  • Administrator
  • *
  • Posts: 11101
  • Candies: 811
  • Boo
    • FurAffinity - MysticSolstice
    • Twitter - MysticSolstice
  • Fursona Species: Kangaroo
Re: ⭐Red Velvet's Super-Cool Art Extravaganza⭐
« Reply #21 on: January 12, 2017, 05:27:57 pm »
She looks awesome!! You have her a lot of personality, even in just a ref. I can't wait to see more!
  • Award - Beta Tester
  • Flag - canada
  • Site Donor
  • Pride Flag - gay
  • Pronouns: She/Her/Hers
  • Award - Graphic Artist

| ToyHou.se | ThisCrush | Q&A |
Icon by Serena | Signature by SpazzCraft

Online Chai

  • Sparkle Kitty
  • Board Moderator
  • *
  • Posts: 2307
  • Candies: 261
  • Happy Fall Y'all!
    • FurAffinity - SenseiMac
    • Twitter - redvelvetdrago
    • Personal Tumblr
  • Fursona Species: Panther
Re: ⭐Red Velvet's Super-Cool Art Extravaganza⭐
« Reply #22 on: January 12, 2017, 05:29:53 pm »
She looks awesome!! You have her a lot of personality, even in just a ref. I can't wait to see more!

Thanks so much! ^^
  • Flag - usa
  • Pride Flag - demisexual
  • Pride Flag - bisexual
  • Pronouns: She/Her/Hers
  • Award - Graphic Artist

Trello | Portfolio | FurAffinity | Buy Me a Coffee? | ToyHouse | Dragons | Keep
Wanna tell me something?
- ♥ Hopelessly in love with Proto ♥ -
:aesthetic:
If you'd like to commission me, please click my Trello link!

Offline SomatheWolf

  • Red Level
  • *
  • Posts: 79
  • Candies: 7
  • Fursona Species: wolf and deer
Re: ⭐Red Velvet's Super-Cool Art Extravaganza⭐
« Reply #23 on: January 12, 2017, 05:45:20 pm »
RAD!  :lion:
my profile picture was made by @dontwalkaway

Online Chai

  • Sparkle Kitty
  • Board Moderator
  • *
  • Posts: 2307
  • Candies: 261
  • Happy Fall Y'all!
    • FurAffinity - SenseiMac
    • Twitter - redvelvetdrago
    • Personal Tumblr
  • Fursona Species: Panther
  • Flag - usa
  • Pride Flag - demisexual
  • Pride Flag - bisexual
  • Pronouns: She/Her/Hers
  • Award - Graphic Artist

Trello | Portfolio | FurAffinity | Buy Me a Coffee? | ToyHouse | Dragons | Keep
Wanna tell me something?
- ♥ Hopelessly in love with Proto ♥ -
:aesthetic:
If you'd like to commission me, please click my Trello link!

Offline Serana

  • In the moon I see everything!
  • Purple Level
  • *
  • Posts: 3190
  • Candies: 239
  • And I see you giving me candy!
    • DeviantArt - WolfGodess12
    • FurAffinity - SnowFeline
    • Twitter - SnowFelineArts
    • Weasyl - SnowFeline
  • Fursona Species: Vampiric Cougar
Re: ⭐Red Velvet's Super-Cool Art Extravaganza⭐
« Reply #25 on: January 12, 2017, 05:48:27 pm »
She's so cool I love her ;u;  seriously I like her colors!
  • Flag - usa
  • Award - Easter Egg Hunt participant
  • Pride Flag - demisexual
  • Pride Flag - bisexual
  • Pronouns: She/Her/Hers

AKA Nagi, feel free to call me whatever.
Proud Otherkin and slightly ashamed Fictionkin
Don't take things I say very seriously, I tend to joke around.

|FurAffinity / ToyHou.se / Tumblr / ThisCrush|

Online Chai

  • Sparkle Kitty
  • Board Moderator
  • *
  • Posts: 2307
  • Candies: 261
  • Happy Fall Y'all!
    • FurAffinity - SenseiMac
    • Twitter - redvelvetdrago
    • Personal Tumblr
  • Fursona Species: Panther
Re: ⭐Red Velvet's Super-Cool Art Extravaganza⭐
« Reply #26 on: January 12, 2017, 05:52:13 pm »
She's so cool I love her ;u;  seriously I like her colors!

Thanks ahhh!! I like her a lot too!
  • Flag - usa
  • Pride Flag - demisexual
  • Pride Flag - bisexual
  • Pronouns: She/Her/Hers
  • Award - Graphic Artist

Trello | Portfolio | FurAffinity | Buy Me a Coffee? | ToyHouse | Dragons | Keep
Wanna tell me something?
- ♥ Hopelessly in love with Proto ♥ -
:aesthetic:
If you'd like to commission me, please click my Trello link!

Online Chai

  • Sparkle Kitty
  • Board Moderator
  • *
  • Posts: 2307
  • Candies: 261
  • Happy Fall Y'all!
    • FurAffinity - SenseiMac
    • Twitter - redvelvetdrago
    • Personal Tumblr
  • Fursona Species: Panther
Re: ⭐Red Velvet's Super-Cool Art Extravaganza⭐
« Reply #27 on: January 18, 2017, 11:50:27 pm »
WHOOP an icon commission for Zagan :0

(also, I'm in the middle of drawing ur half of the trade, Nagi)

  • Flag - usa
  • Pride Flag - demisexual
  • Pride Flag - bisexual
  • Pronouns: She/Her/Hers
  • Award - Graphic Artist

Trello | Portfolio | FurAffinity | Buy Me a Coffee? | ToyHouse | Dragons | Keep
Wanna tell me something?
- ♥ Hopelessly in love with Proto ♥ -
:aesthetic:
If you'd like to commission me, please click my Trello link!

Offline Noise

  • Mummy Boi
  • Forum Elder
  • *
  • Posts: 8111
  • Candies: 729
  • Candy Corn = Life
  • Fursona Species: Wickerbeast
Re: ⭐Red Velvet's Super-Cool Art Extravaganza⭐
« Reply #28 on: January 18, 2017, 11:52:27 pm »
I love it so much!! You really did a good job
  • Site Donor
  • Award - Easter Egg Hunt silver
  • Pride Flag - transgender
  • Pride Flag - asexual
  • Pronouns: he/him/his
  • Award - Graphic Artist

Offline Emrys

  • Green Level
  • *
  • Posts: 948
  • Candies: 55
    • DeviantArt - PrinceDeathDefying
    • FurAffinity - PrinceDeathDefying
    • Twitter - GothSauce
  • Fursona Species: Gryphon
Re: ⭐Red Velvet's Super-Cool Art Extravaganza⭐
« Reply #29 on: January 18, 2017, 11:53:25 pm »
Looks super cute! I love the eyes! UwU
  • Flag - usa
  • Award - Easter Egg Hunt participant
  • Pride Flag - transgender
  • Pride Flag - pansexual
  • Pronouns: he/him/his - they/them/their
National Suicide Prevention Lifeline: 1-800-273-8255
{ Toyhouse | Thiscrush | Pet Me }

Online Chai

  • Sparkle Kitty
  • Board Moderator
  • *
  • Posts: 2307
  • Candies: 261
  • Happy Fall Y'all!
    • FurAffinity - SenseiMac
    • Twitter - redvelvetdrago
    • Personal Tumblr
  • Fursona Species: Panther
Re: ⭐Red Velvet's Super-Cool Art Extravaganza⭐
« Reply #30 on: January 19, 2017, 12:00:31 am »
I love it so much!! You really did a good job

Thanks!! I'm super glad to hear it X3

Looks super cute! I love the eyes! UwU

Thank you!!
  • Flag - usa
  • Pride Flag - demisexual
  • Pride Flag - bisexual
  • Pronouns: She/Her/Hers
  • Award - Graphic Artist

Trello | Portfolio | FurAffinity | Buy Me a Coffee? | ToyHouse | Dragons | Keep
Wanna tell me something?
- ♥ Hopelessly in love with Proto ♥ -
:aesthetic:
If you'd like to commission me, please click my Trello link!

Offline Serana

  • In the moon I see everything!
  • Purple Level
  • *
  • Posts: 3190
  • Candies: 239
  • And I see you giving me candy!
    • DeviantArt - WolfGodess12
    • FurAffinity - SnowFeline
    • Twitter - SnowFelineArts
    • Weasyl - SnowFeline
  • Fursona Species: Vampiric Cougar
Re: ⭐Red Velvet's Super-Cool Art Extravaganza⭐
« Reply #31 on: January 19, 2017, 12:05:50 am »
Omg its soooo cute!
I was gonna pm ya but while I'm here do you do couples icons?
  • Flag - usa
  • Award - Easter Egg Hunt participant
  • Pride Flag - demisexual
  • Pride Flag - bisexual
  • Pronouns: She/Her/Hers

AKA Nagi, feel free to call me whatever.
Proud Otherkin and slightly ashamed Fictionkin
Don't take things I say very seriously, I tend to joke around.

|FurAffinity / ToyHou.se / Tumblr / ThisCrush|

Online Chai

  • Sparkle Kitty
  • Board Moderator
  • *
  • Posts: 2307
  • Candies: 261
  • Happy Fall Y'all!
    • FurAffinity - SenseiMac
    • Twitter - redvelvetdrago
    • Personal Tumblr
  • Fursona Species: Panther
Re: ⭐Red Velvet's Super-Cool Art Extravaganza⭐
« Reply #32 on: January 19, 2017, 12:36:35 am »
Omg its soooo cute!
I was gonna pm ya but while I'm here do you do couples icons?

Thanks!!

And I do! I just charge for two icons (depending on complexity of each character, ranging from $5 to $15 each) but draw them together ^^ Definitely PM me if you're interested!!
  • Flag - usa
  • Pride Flag - demisexual
  • Pride Flag - bisexual
  • Pronouns: She/Her/Hers
  • Award - Graphic Artist

Trello | Portfolio | FurAffinity | Buy Me a Coffee? | ToyHouse | Dragons | Keep
Wanna tell me something?
- ♥ Hopelessly in love with Proto ♥ -
:aesthetic:
If you'd like to commission me, please click my Trello link!

Online Amelia

  • Candy Witch
  • Administrator
  • *
  • Posts: 11101
  • Candies: 811
  • Boo
    • FurAffinity - MysticSolstice
    • Twitter - MysticSolstice
  • Fursona Species: Kangaroo
Re: ⭐Red Velvet's Super-Cool Art Extravaganza⭐
« Reply #33 on: January 19, 2017, 08:47:42 am »
That icon of Zagan looks great!! I really love how you did the glasses and the background
  • Award - Beta Tester
  • Flag - canada
  • Site Donor
  • Pride Flag - gay
  • Pronouns: She/Her/Hers
  • Award - Graphic Artist

| ToyHou.se | ThisCrush | Q&A |
Icon by Serena | Signature by SpazzCraft

Offline SomatheWolf

  • Red Level
  • *
  • Posts: 79
  • Candies: 7
  • Fursona Species: wolf and deer
Re: ⭐Red Velvet's Super-Cool Art Extravaganza⭐
« Reply #34 on: January 19, 2017, 10:25:19 pm »
FANTASTIC drawing!!!
my profile picture was made by @dontwalkaway

Online Chai

  • Sparkle Kitty
  • Board Moderator
  • *
  • Posts: 2307
  • Candies: 261
  • Happy Fall Y'all!
    • FurAffinity - SenseiMac
    • Twitter - redvelvetdrago
    • Personal Tumblr
  • Fursona Species: Panther
Re: ⭐Red Velvet's Super-Cool Art Extravaganza⭐
« Reply #35 on: January 19, 2017, 10:32:56 pm »
Thank you both!!
  • Flag - usa
  • Pride Flag - demisexual
  • Pride Flag - bisexual
  • Pronouns: She/Her/Hers
  • Award - Graphic Artist

Trello | Portfolio | FurAffinity | Buy Me a Coffee? | ToyHouse | Dragons | Keep
Wanna tell me something?
- ♥ Hopelessly in love with Proto ♥ -
:aesthetic:
If you'd like to commission me, please click my Trello link!

Online Chai

  • Sparkle Kitty
  • Board Moderator
  • *
  • Posts: 2307
  • Candies: 261
  • Happy Fall Y'all!
    • FurAffinity - SenseiMac
    • Twitter - redvelvetdrago
    • Personal Tumblr
  • Fursona Species: Panther
Re: ⭐Red Velvet's Super-Cool Art Extravaganza⭐
« Reply #36 on: January 26, 2017, 05:48:17 pm »
Alrighty. So since my laptop has been broken, I haven't been able to do any personal work including commissions DX (sorry Nagi!)

BUT I do have some of my school work on my phone. So here goes. (hopefully the files stay full size ;w; lemme know if they're kinda small)

A project in my drawing class. It's Pixel's feather! :D


A sketchbook assignment for the same class.


A garden made in my computer graphics class! I really love it c':
  • Flag - usa
  • Pride Flag - demisexual
  • Pride Flag - bisexual
  • Pronouns: She/Her/Hers
  • Award - Graphic Artist

Trello | Portfolio | FurAffinity | Buy Me a Coffee? | ToyHouse | Dragons | Keep
Wanna tell me something?
- ♥ Hopelessly in love with Proto ♥ -
:aesthetic:
If you'd like to commission me, please click my Trello link!

Online BerryCake550

  • Stock Image Smuggler
  • Blue Level
  • *
  • Posts: 1546
  • Candies: 122
  • "I am vengeance, I am the night, I am B A T M A N"
  • Fursona Species: Sergal and Vampire bat
Re: ⭐Red Velvet's Super-Cool Art Extravaganza⭐
« Reply #37 on: January 26, 2017, 05:50:22 pm »
Alrighty. So since my laptop has been broken, I haven't been able to do any personal work including commissions DX (sorry Nagi!)

BUT I do have some of my school work on my phone. So here goes. (hopefully the files stay full size ;w; lemme know if they're kinda small)

A project in my drawing class. It's Pixel's feather! :D
[snippity]

A sketchbook assignment for the same class.
[snoppity]

A garden made in my computer graphics class! I really love it c':
[snoop]

Looking great like always, love the garden
  • Award - Easter Egg Hunt participant
  • Pride Flag - androgynous
  • Pride Flag - genderqueer
______________________________________________
"I never set out to be weird, it was always other people who called me weird" - Frank Zappa[/size][/b]

______________________________________________
Pixel/Base Credit to Rightful Creators

Online Chai

  • Sparkle Kitty
  • Board Moderator
  • *
  • Posts: 2307
  • Candies: 261
  • Happy Fall Y'all!
    • FurAffinity - SenseiMac
    • Twitter - redvelvetdrago
    • Personal Tumblr
  • Fursona Species: Panther
Re: ⭐Red Velvet's Super-Cool Art Extravaganza⭐
« Reply #38 on: January 26, 2017, 05:52:02 pm »
Alrighty. So since my laptop has been broken, I haven't been able to do any personal work including commissions DX (sorry Nagi!)

BUT I do have some of my school work on my phone. So here goes. (hopefully the files stay full size ;w; lemme know if they're kinda small)

A project in my drawing class. It's Pixel's feather! :D
[snippity]

A sketchbook assignment for the same class.
[snoppity]

A garden made in my computer graphics class! I really love it c':
[snoop]

Looking great like always, love the garden

Thank you, dear friend! ^^
  • Flag - usa
  • Pride Flag - demisexual
  • Pride Flag - bisexual
  • Pronouns: She/Her/Hers
  • Award - Graphic Artist

Trello | Portfolio | FurAffinity | Buy Me a Coffee? | ToyHouse | Dragons | Keep
Wanna tell me something?
- ♥ Hopelessly in love with Proto ♥ -
:aesthetic:
If you'd like to commission me, please click my Trello link!

Online BerryCake550

  • Stock Image Smuggler
  • Blue Level
  • *
  • Posts: 1546
  • Candies: 122
  • "I am vengeance, I am the night, I am B A T M A N"
  • Fursona Species: Sergal and Vampire bat
Re: ⭐Red Velvet's Super-Cool Art Extravaganza⭐
« Reply #39 on: January 26, 2017, 05:53:03 pm »
Alrighty. So since my laptop has been broken, I haven't been able to do any personal work including commissions DX (sorry Nagi!)

BUT I do have some of my school work on my phone. So here goes. (hopefully the files stay full size ;w; lemme know if they're kinda small)

A project in my drawing class. It's Pixel's feather! :D
[snippity]

A sketchbook assignment for the same class.
[snoppity]

A garden made in my computer graphics class! I really love it c':
[snoop]

Looking great like always, love the garden

Thank you, dear friend! ^^


np pal
  • Award - Easter Egg Hunt participant
  • Pride Flag - androgynous
  • Pride Flag - genderqueer
______________________________________________
"I never set out to be weird, it was always other people who called me weird" - Frank Zappa[/size][/b]

______________________________________________
Pixel/Base Credit to Rightful Creators