Author Topic: Favorite toy as a kid?  (Read 347 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Amelia

  • Candy Witch
  • Administrator
  • *
  • Posts: 11117
  • Candies: 813
  • Boo
    • FurAffinity - MysticSolstice
    • Twitter - MysticSolstice
  • Fursona Species: Kangaroo
Re: Favorite toy as a kid?
« Reply #20 on: September 19, 2017, 01:37:22 pm »
Plushies! I had so many, especially webkinz

Also plastic toy animals
  • Award - Beta Tester
  • Flag - canada
  • Site Donor
  • Pride Flag - gay
  • Pronouns: She/Her/Hers
  • Award - Graphic Artist

| ToyHou.se | ThisCrush | Q&A |
Icon by Serena | Signature by SpazzCraft

Offline shutupavery

  • "FT's local goth sloth" - Foxi 2K17
  • Blue Level
  • *
  • Posts: 1028
  • Candies: 64
  • gimme all yo candy
    • DeviantArt - inkedspace
    • FurAffinity - inkedspace
    • Twitter - ghostlyavery
  • Fursona Species: three-toed sloth
Re: Favorite toy as a kid?
« Reply #21 on: September 19, 2017, 02:34:58 pm »
I was obsessed with my build a bears back in the day. Namely a husky named angel. don't judge me i was bad with names
  • Flag - usa
  • Award - Easter Egg Hunt silver
  • Pride Flag - bisexual
  • Pride Flag - genderfluid
  • Pronouns: they/them/their or he/him/his


:pumpkin: happy halloweenie :pumpkin:
♡ thiscrush ♡ // ♡ toyhou.se ♡ // ♡ art thread ♡ // ♡ commissions ♡ // ♡ ask me stuffs ♡ 

pixels(c); cutgut on dA, colored by Graham
icon(c); frostsilence on dA

Offline VivianTheKitten

  • The neighborhood mischievous and sarcastic punk
  • Red Level
  • *
  • Posts: 53
  • Candies: 7
  • Fursona Species: Kitten/Cheshire cat
Re: Favorite toy as a kid?
« Reply #22 on: September 25, 2017, 01:14:35 am »
Mine was a yellow hummer that had orange buttons on top that played sounds and worked lights on it
I use to carry it around everywhere when I was little and my mums says one day I took it to preschool for show and tell and kept getting angry over the teacher calling it a truck and I kept shouting "Its not a truck!! Its a Hummer!!" haha
  • Flag - usa
  • Pride Flag - demisexual

Offline VivianTheKitten

  • The neighborhood mischievous and sarcastic punk
  • Red Level
  • *
  • Posts: 53
  • Candies: 7
  • Fursona Species: Kitten/Cheshire cat
Re: Favorite toy as a kid?
« Reply #23 on: September 25, 2017, 01:15:15 am »
Plushies! I had so many, especially webkinz

Also plastic toy animals
Oh god Webkinz
I use to collect them and had over 70 at one point
  • Flag - usa
  • Pride Flag - demisexual

Offline Donny

  • Be the good in the world
  • Yellow Level
  • *
  • Posts: 286
  • Candies: 17
  • Love not hate
    • LiveJournal - Axle Quartz
  • Fursona Species: Fox
Re: Favorite toy as a kid?
« Reply #24 on: September 30, 2017, 12:27:47 am »
I had a thing for puppets for a while.
I had different animal onez, and my favorite was a little  monkey.
  • Flag - usa
  • Pride Flag - bisexual
  • Pronouns: He/Him/His/it/them
-Live life to the fullest. You never know when it could end.

Offline BerryCake550

  • Stock Image Smuggler
  • Blue Level
  • *
  • Posts: 1552
  • Candies: 123
  • "I am vengeance, I am the night, I am B A T M A N"
  • Fursona Species: Sergal and Vampire bat
Re: Favorite toy as a kid?
« Reply #25 on: September 30, 2017, 12:39:18 am »
I had a thing for puppets for a while.
I had different animal onez, and my favorite was a little  monkey.
Ah I had a puppet that I got from a garage sale! I wanted to be a ventriloquist as a kid

It looked like this

  • Award - Easter Egg Hunt participant
  • Pride Flag - androgynous
  • Pride Flag - genderqueer
______________________________________________
"I never set out to be weird, it was always other people who called me weird" - Frank Zappa[/size][/b]

______________________________________________
Pixel/Base Credit to Rightful Creators

Offline Donny

  • Be the good in the world
  • Yellow Level
  • *
  • Posts: 286
  • Candies: 17
  • Love not hate
    • LiveJournal - Axle Quartz
  • Fursona Species: Fox
Re: Favorite toy as a kid?
« Reply #26 on: September 30, 2017, 12:43:11 am »
I had a thing for puppets for a while.
I had different animal onez, and my favorite was a little  monkey.
Ah I had a puppet that I got from a garage sale! I wanted to be a ventriloquist as a kid

It looked like this


cool, I have the one that's in my icon still. It sits on my bedpost.
  • Flag - usa
  • Pride Flag - bisexual
  • Pronouns: He/Him/His/it/them
-Live life to the fullest. You never know when it could end.

Offline BerryCake550

  • Stock Image Smuggler
  • Blue Level
  • *
  • Posts: 1552
  • Candies: 123
  • "I am vengeance, I am the night, I am B A T M A N"
  • Fursona Species: Sergal and Vampire bat
Re: Favorite toy as a kid?
« Reply #27 on: September 30, 2017, 12:47:00 am »
I had a thing for puppets for a while.
I had different animal onez, and my favorite was a little  monkey.
Ah I had a puppet that I got from a garage sale! I wanted to be a ventriloquist as a kid

It looked like this


cool, I have the one that's in my icon still. It sits on my bedpost.
Oh I'm familiar with that brand of puppet-Folklore or Folktale puppets I think they're called...

I wanted the Horned Owl and Seadragon models as a kid-Yeah I was super into puppets lol

They were selling them once at this festival but damn are they expensive!
  • Award - Easter Egg Hunt participant
  • Pride Flag - androgynous
  • Pride Flag - genderqueer
______________________________________________
"I never set out to be weird, it was always other people who called me weird" - Frank Zappa[/size][/b]

______________________________________________
Pixel/Base Credit to Rightful Creators

Offline Donny

  • Be the good in the world
  • Yellow Level
  • *
  • Posts: 286
  • Candies: 17
  • Love not hate
    • LiveJournal - Axle Quartz
  • Fursona Species: Fox
Re: Favorite toy as a kid?
« Reply #28 on: September 30, 2017, 12:49:47 am »
I had a thing for puppets for a while.
I had different animal onez, and my favorite was a little  monkey.
Ah I had a puppet that I got from a garage sale! I wanted to be a ventriloquist as a kid

It looked like this


cool, I have the one that's in my icon still. It sits on my bedpost.
Oh I'm familiar with that brand of puppet-Folklore or Folktale puppets I think they're called...

I wanted the Horned Owl and Seadragon models as a kid-Yeah I was super into puppets lol

They were selling them once at this festival but damn are they expensive!

Yeah, they are pricey
But awesome puppets. Folkmanis is the name. Says it right on the little guys tummy.
I want the wolf one now.
I swear I'm still a child.
  • Flag - usa
  • Pride Flag - bisexual
  • Pronouns: He/Him/His/it/them
-Live life to the fullest. You never know when it could end.

Offline BerryCake550

  • Stock Image Smuggler
  • Blue Level
  • *
  • Posts: 1552
  • Candies: 123
  • "I am vengeance, I am the night, I am B A T M A N"
  • Fursona Species: Sergal and Vampire bat
Re: Favorite toy as a kid?
« Reply #29 on: September 30, 2017, 12:54:05 am »
I had a thing for puppets for a while.
I had different animal onez, and my favorite was a little  monkey.
Ah I had a puppet that I got from a garage sale! I wanted to be a ventriloquist as a kid

It looked like this


cool, I have the one that's in my icon still. It sits on my bedpost.
Oh I'm familiar with that brand of puppet-Folklore or Folktale puppets I think they're called...

I wanted the Horned Owl and Seadragon models as a kid-Yeah I was super into puppets lol

They were selling them once at this festival but damn are they expensive!

Yeah, they are pricey
But awesome puppets. Folkmanis is the name. Says it right on the little guys tummy.
I want the wolf one now.
I swear I'm still a child.
You're not alone! I kinda a puppet now lol..My inner child is coming out haha :lol-fox:

Yeah but never knew why I was so fascinated by puppets-I guess since I loved playing with stuffed animals I thought puppets would add to my imagination/ect

Pretty interesting now that I think about it
  • Award - Easter Egg Hunt participant
  • Pride Flag - androgynous
  • Pride Flag - genderqueer
______________________________________________
"I never set out to be weird, it was always other people who called me weird" - Frank Zappa[/size][/b]

______________________________________________
Pixel/Base Credit to Rightful Creators

Offline Donny

  • Be the good in the world
  • Yellow Level
  • *
  • Posts: 286
  • Candies: 17
  • Love not hate
    • LiveJournal - Axle Quartz
  • Fursona Species: Fox
Re: Favorite toy as a kid?
« Reply #30 on: September 30, 2017, 12:57:14 am »
I had a thing for puppets for a while.
I had different animal onez, and my favorite was a little  monkey.
Ah I had a puppet that I got from a garage sale! I wanted to be a ventriloquist as a kid

It looked like this


cool, I have the one that's in my icon still. It sits on my bedpost.
Oh I'm familiar with that brand of puppet-Folklore or Folktale puppets I think they're called...

I wanted the Horned Owl and Seadragon models as a kid-Yeah I was super into puppets lol

They were selling them once at this festival but damn are they expensive!

Yeah, they are pricey
But awesome puppets. Folkmanis is the name. Says it right on the little guys tummy.
I want the wolf one now.
I swear I'm still a child.
You're not alone! I kinda a puppet now lol..My inner child is coming out haha :lol-fox:

Yeah but never knew why I was so fascinated by puppets-I guess since I loved playing with stuffed animals I thought puppets would add to my imagination/ect

Pretty interesting now that I think about it

Same here.  I've always found interest in them. I liked people like Jeff Dunham and Terry Fator

 I was picked on for being the weird kid, so I didn't really have friends, so my puppets were my friends. Sad story but it's the truth.
  • Flag - usa
  • Pride Flag - bisexual
  • Pronouns: He/Him/His/it/them
-Live life to the fullest. You never know when it could end.

Offline BerryCake550

  • Stock Image Smuggler
  • Blue Level
  • *
  • Posts: 1552
  • Candies: 123
  • "I am vengeance, I am the night, I am B A T M A N"
  • Fursona Species: Sergal and Vampire bat
Re: Favorite toy as a kid?
« Reply #31 on: September 30, 2017, 01:02:50 am »
I had a thing for puppets for a while.
I had different animal onez, and my favorite was a little  monkey.
Ah I had a puppet that I got from a garage sale! I wanted to be a ventriloquist as a kid

It looked like this


cool, I have the one that's in my icon still. It sits on my bedpost.
Oh I'm familiar with that brand of puppet-Folklore or Folktale puppets I think they're called...

I wanted the Horned Owl and Seadragon models as a kid-Yeah I was super into puppets lol

They were selling them once at this festival but damn are they expensive!

Yeah, they are pricey
But awesome puppets. Folkmanis is the name. Says it right on the little guys tummy.
I want the wolf one now.
I swear I'm still a child.
You're not alone! I kinda a puppet now lol..My inner child is coming out haha :lol-fox:

Yeah but never knew why I was so fascinated by puppets-I guess since I loved playing with stuffed animals I thought puppets would add to my imagination/ect

Pretty interesting now that I think about it

Same here.  I've always found interest in them. I liked people like Jeff Dunham and Terry Fator

 I was picked on for being the weird kid, so I didn't really have friends, so my puppets were my friends. Sad story but it's the truth.
I was kinda an outcast as well-But puppets are amazing!
So beautiful and a lot of work is put into them! I've always had a big imagination so I see what you mean about the whole puppet friend thing
  • Award - Easter Egg Hunt participant
  • Pride Flag - androgynous
  • Pride Flag - genderqueer
______________________________________________
"I never set out to be weird, it was always other people who called me weird" - Frank Zappa[/size][/b]

______________________________________________
Pixel/Base Credit to Rightful Creators

Offline Shia

  • Disco Manokits
  • Purple Level
  • *
  • Posts: 3658
  • Candies: 260
  • Ready to Spook
    • DeviantArt - discomanokit
    • FurAffinity - discomanokit
    • Twitter - discomanokit
  • Fursona Species: Manokit
Re: Favorite toy as a kid?
« Reply #32 on: October 02, 2017, 12:45:43 pm »
The robot dogs were my favorite!
  • Flag - usa
  • Award - Easter Egg Hunt participant
  • Pride Flag - bisexual
  • Pronouns: she/her/hers
Deviantart // Let's Talk! // Main Toyhouse // Alt Toyhouse
avatar by cutgut, colored by Graham